søndag den 30. november 2008

Klargøring til onsdag

Endnu en kajak-interessegruppe er ved at blive etableret. På onsdag tager jeg tidligt fri for at ro i et par timer med kollegaer fra arbejdet, hvis vejret er med os, og det ser det ud til.

Jeg gik derfor i dag ned til Kajakhotellet for at være sikker på, der var ledigt udstyr til mig. Og heldigvis for det!
Hotellet er på internat, og derfor er butikken lukket både tirsdag og onsdag.
Jeg lånte handsker og støvler med hjem i dag. Resten: kajak, pagaj, tørdragt, redningsvest mm. vil ligge klar i omklædningsrummet.


Jeg var ved Kajakhotellet omkring kl. 12:00 i dag, og både Arne, Flemming og Poul var ved at gøre klar til søndagens tekniktræning. Jeg syntes altså, det var koldt, men det varmede med deres kærlige mobning over min nye interesse, der holder mig lidt væk fra vores fællesroning <3
:O)


Jes var dagens instruktør, og de var ca. 10 deltagere.

DMI: Skyet og diset, men mest tørt. Temp. mellem 2 og 5 grader, og svag til jævn sydlig vind.

Ingen kommentarer: