lørdag den 21. august 2021

Tillykke


Tillykke med fødselsdagen til Whisky, tillykke med den nye kajak og sidst men ikke mindst tillykke med en strålende weekend til debuten.

Så er jeg tilbage her på (b)loggen. Jeg har købt en Oru Coast, så jeg nemt kan transportere kajakken rundt. 

Det var en strålende weekend, og jeg fristes til at sige ”selvfølgelig”, for Whisky holdt sin 70-årsdag, og vi var inviteret med. Vi pakkede kajakkerne i Saaben og tog til Sorø. Whisky bor lige ned til Tuelsø, så en lille prøvetur ville der nok blive tid til udover alt det andet fødselsdagshalløj.

Charlotte har hele sommeren haft en Oru Intel kajak, og den var blevet afprøvet både på Amager Strand og i Skårupøre Sund her i sommers, men jeg måtte vente på min Coast. Kenneth kom med den i torsdags. Foldekajakken.dk har som så mange andre haft leveringsproblemer i disse coronatider. Men nu var den her, og Kenneth hjalp med at samle den i haven.

I Sorø skulle jeg selv prøve. Flere af de mandlige gæster var interesseret og hjælpsomme, så det gik nemt og smertefrit. Vi havde også Charlottes Intel med, og den VILLE datteren absolut prøve. Så hun var med på jomfrurejsen. Vi tog en tur til den ”anden” side, Det var jo bare for at prøve. Coasten glider fint gennem vandet. Jeg er meget tilfreds 😊


Det blev en kort tur på 1,5 km. I strålende sol og let vind.


Temp. var 20° og vinden var under 2,6 m/s fra vest ifølge DMI. 

Vandet var vist ok.

Ingen kommentarer: